name

 2010.10.17. 17:39

Nóra: "Arab eredetű, jelentése: "tiszteletreméltó". Nagyobb társaságban csendesek és visszahúzódóak, barátaikkal és családtagjaikkal azonban nagyon közvetlenek - rengeteget töprengenek saját személyiségükön és életcéljaikon, ráadásul nem viselik túl jól a munkahelyi stresszt, a rosszindulatú pletykákat és a szerelmi civakodásokat! A Nórák akkor érzik igazán jól magukat, ha kiélhetik kreativitásukat, és megvalósíthatják egyedi ötleteiket."   <--- Ezzel nem teljesen értek egyet!Meg szerintem mások sem:)

Nagyobb társaságban tényleg csendes lennék? Ezt még soha nem tapasztaltam... A személyiségemen nincs mit töprengeni, csak van és kész. Van egy kialakult kis világom amiben én tökéletesen jól érzem magam, minek ezen tovább évődni?! Ha boldog vagyok egyértelmű, hogy nem akarok változtatni, de ha baj van abban a másodpercben szabadulni akarok a bajoktól, amint világossá válik számomra, hogy bajban vagyok. Azt hiszem ismerem önmagam, de csak hiszem (ez a baj). Mindig mást gondolok, befolyásolható és hiszékeny vagyok. Nehéz kiigazodni rajtam, még saját magamon se megy mindig, és olyankor megkérdezem "normális vagyok én?" persze a válasz az mindig az, hogy nem. :) Sokan mondják, hogy kreatív vagyok, ez oké, de ha rámeröltetnek valamit akkor a kreativitás leblokkol, se előre se hátra, és akkor ott van megválaszolatlanul egy számomra érdektelen kérdés. El is felejtem őket jó gyorsan.

A névszámom szerint én művészlélek vagyok, és minden nap másba kezdenék. A szép dolgok vonzanak, deee a festészet, komoly zene nem tud lekötni, ha a művészetekhez sorolhatjuk a fotózást akkor tényleg művészléleknek számítok, mert imádok fotózni, és szép képeket nézni. "A kitartás és a szorgalom nem az én oldalam" mármint a névszámom szerint. Az első fele igaz, azonban a másik fele nem. Szorgalmasnak tartom magam, de könnyen feladom a dolgokat.

Szóval a nevünk alapján megállapítható az, hogy milyen a személyiségünk? Akkor ennyiből anyáink kiválaszthattak volna nekünk először egy személyiséget mint pl. bájos szép kedves okos türelmes kitartó és a többi, és az ezekhez tartozó nevet adják nekünk. Ez balgaság, hogy nevek alapján emberi sztereotípiákat alakíthatunk ki. Minden ember más. Kb.2 millió Nóra van az egész világban, és akkor ez azt jelenti, hogy 2 millió ugyanolyan tulajdonságokkal élő nő van mint én? Na ne. Holott meg a DNS-ek alapján egy ugyanolyan ember sincs az egész világon, és nem is lesz...

A bejegyzés trackback címe:

https://sweeties.blog.hu/api/trackback/id/tr662378932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása