????

 2010.10.16. 16:08

Van úgy, hogy az ember elfárad dolgokban, de van, hogy sokszor belefárad dolgokba. Én úgy érzem, hogy eleget kűzdöttem, és elfáradtam, és bele is fáradtam. Azt hiszem már nem megy tovább a kűzdés. Feladtam már azt, amit fel lehet, de több nem megy, hisz a semmiből már nehéz bármit is feláldozni. Ez nem volt elég, többre nem vagyok képes. Az összes energiát elveszi tőlem ez az egész. Nem tudok tőle szabadulni, vagy nem is akarok?

A bejegyzés trackback címe:

https://sweeties.blog.hu/api/trackback/id/tr552376058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása